Emotii de ACTUALA mamica

Saptamana 16 si un pic cu colocatarul meu

Posted on: January 22, 2010

Uff … ce trece timpul! Am intrat de vreo 3 saptamani in Trimestrul II de sarcina. Parca abia ieri aflam ca voi fi mamica.

Ce se mai intampla cu bebe? Ei creste … si eu odata cu el. M-am ingrasat pana acum aproximativ 5 kg. E un subiect care ma intristeaza putin … dar am tot timpul din lume sa revin la talia mea de viespe, care acum abia se mai contureaza.

Cand l-am vazut prima data era un punct negru care masura nici mai mult nici mai putin de 7 mm. Ei bine … acum avem vreo 13 cm si cantarim mai bine de 110 gr. In urmatoarele 3 saptamani va creste foarte foarte rapid.

Muschii fetei s-au dezvoltat si ei, dar produc miscari involuntare (desi pare ca bebelusul se stramba sau se incrunta). Oare cu cine o semana? :))  Am inceput si sa sughitam, sa ne coordonam miscarile, sa percepem schimbarile de lumina si sunete din jur. Micutul poate sa apuce cu manutele dar si sa loveasca cu picioarele, ceea ce nu va ezita sa faca. Multe femei incep sa simta miscarile

lui cam de pe acum. Se zice ca la prima sarcina va trebui sa mai astept inca vrea 2 saptamani pana sa simt “fluturasii” si mai apoi antrenamentle de box.

Ma gandeam acum … noi 2 ne putem numi colocatari nu? Adica impartim amandoi acelasi corp!

Abia astept urmatoarea ecografie sa vad daca e o EA sau un EL. Sper ca isi va face mila de mamica si taticul lui si ne va da voie sa ii vedem ….. .

5 Responses to "Saptamana 16 si un pic cu colocatarul meu"

sarcina usoara!!!

… si pe noi ne-a tinut bebelina noastra in suspans pana la 22 de saptamani

La cine te-ai programat pentru morfologica??

Multumesc … sa va traiasca bebelina! Inca nu am facut programare. La urmatorul control o sa o rog pe doctorita mea sa imi recomande pe cineva, daca nu o sa merg la o cunostita de a cumnatei mele – medic ginecolog la Polizu. Tu la cine ai facut-o?

la dr. Iosup, la clinica Fortis

“colocatara” 🙂

Leave a comment