Emotii de ACTUALA mamica

9 saptamani – ecografia nr. 2

Posted on: December 1, 2009

A doua ecografie am facut-o cand sarcina avea 9 saptamani. Sa va spun ca mi-au dat lacrimile atunci cand tot cabinetul a rasunat de bataile inimioarei lui? Nu pot sa spun in cuvinte cum am simtit ca ma topesc … ca plutesc. Pe ecranul din fata mea era el … nu mai era un punct… era  bebe. Incepe deja sa prinda forma. Are acum 2.5 cm si cantareste vreo 9 grame.

“Am crescut … nu mai sunt un embrion. Acum  oficial sunt un fat!”

E o minune daca stai si te gandesti ca e un omulet in miniatura. Deja are majoritatea organelor aproape formate, are manute si picioruse iar degetelele sunt niste mugurasi, se formeaza fata. Organele sexuale interne au inceput sa se dezvolte … dar nu voi afla ce este decat dupa vacanta de iarna.

Cum ma simt eu? Ei bine am cam avut greturi in ultima saptamana … si spre surprinderea mea si Cristi a avut :)). Eu glumesc mereu cu el si ii spun ca bebe ii transmite greturile prin telepatie sa vada si el cum ma simt! Am luat vreo 2 kg in greutate … dar inca arat bine ;).  Furtuna de hornomi din organism mi-a facut si putina acnee pe frunte.

Nu e foarte usor, dar merita din plin!!!

Leave a comment